Om børnehuset

Velkommen til Midgård

Midgård - et børnehus med masser af plads både ude og inde.

Midgård ligger tæt på dejlige omgivelser, som Bagsværd sø, hvor vi kan benytte natur og sejlklubben, Smørfedtmose,  skov ol.
Børnehuset er indrettet med 8 grupperum, to stort fællesrum, med plads til aktiviteter, snoezelrum (særligt for specialgruppen) stor gymnastiksal og sprogrum.

Huset er omkranset af to store legepladser (opdelt vuggestue/børnehave) med plads til al slags motorisk udfoldelse – vi har en dejlig bålplads, som vi bruger meget. Børnehuset Midgård er en integreret institution med 4 vuggestuer og 3 børnehaver samt en gruppe i børnehaven, for børn inden for autisme spektret.

Alle forældre er forskellige, og det er vores ansvar at facilitere og rammesætte forældresamarbejdet, således det bliver differentieret og baseret på den enkelte families behov. Det er derfor vigtigt for os, at forventningsafstemme med jer forældre inden opstart i vores børnehus. Samarbejdet skal bygge på et tillidsfuldt og konstruktivt samarbejde om jeres barns trivsel, læring og mod.

Vi glæder os til at byder jer og jeres barn velkommen i Midgård.

Kontakt gerne Carina Løngaa midgard@gladsaxe.dk ,  hvis du har spørgsmål eller brug for en rundvisning.

Brugertilfredshedsundersøgelse

Shape Created with Sketch.